Pro společnost Espresso s.r.o. zastoupení značky Lavazza, tradičního výrobce kávy, jsme zajistili prezentaci na veletrhu SALIMA 2008. Úkolem zadání prezentace na veletrhu pořádaném na půdě BVV bylo předvedení značky jako lídra na trhu – stylem a nápaditostí v návaznosti na firemní korporátní styl určovaný mateřskou firmou. Architektonické řešení vycházelo z fotografického kalendáře na rok 2008 a pracovalo na prostorovém konceptu vycházejícím z dvoudimenzionální fotky. Výsledná kompozice řešení expozice je rozplánováním grafických prvků v podobě bočních kulis a zadního centrálního prospektu, doplněných o prostorové objekty v podobě náznaku schodiště a lustrů i nezbytných funkčních objektů v podobě kavárenských pultů a mobiliáře. V tomto případě jsme potlačili obvyklý moderní styl založený na využití moderních skladebných konstrukcí, které jsme využili pouze pro vytvoření prostorového rámce nesoucího loga prezentované značky ve prospěch scénografického provedení instalace. Umístění instalace v prostoru stavebně komplikovaného výstavního pavilonu bylo limitem celkového vyznění architektonického záměru.
Architektonické řešení výstavy a realizace: Lenka Bednářová, FORM-A, architektura-interiéry-výstavy, grafický design: Lavazza, foto: archiv FORM-A